Irina: ,,AEGEE a fost cea mai frumoasă perioadă din studenţie!”

Pentru Irina, perioada de voluntariat în AEGEE a însemnat o continuă depăşire a propriilor limite. În cei 5 ani, s-a dezvoltat personal, dar şi profesional. A călătorit, a cunoscut oameni noi, şi-a învins teama privind project managementul, fiind ea însăşi project manager în cadrul a două proiecte. Evoluţia personală a culminat în succes profesional, iar acum face parte dintr-un mediu educaţional nou, tineresc, ce îi oferă noi perspective: Ministerul Tineretului şi Sportului. Am stat puţin de vorbă, timp în care ne-a împărtăşit câteva dintre impresiile ei:

Irina: Bună, eu sunt Irina. Sunt de 5 ani în AEGEE. În momentul de faţă  sunt cenzor. Am  26 de ani. Tocmai am terminat  masterul de Diplomaţie în economie internaţională la REI (Relaţii Economice Internaţionale) la ASE.  

Cristina-Maria: Spune-ne ceva despre implicarea ta.  Care au fost proiectele în care ţi-a plăcut cel mai mult să te implici sau în care simţi tu că ai contribuit cel mai mult?

Irina:  Întâi am fost doar parte din organizare la anumite proiecte, în SU-uri – universităţi de vară – şi am fost project manager la două proiecte, unul local şi unul internaţional. Acestea mi-au plăcut cel mai mult, normal, pentru că au fost ,,bobocii mei’’. Primul a fost ,,QUEST-iunea Bucureşti”, un city-rally local pentru studenţi din Bucureşti şi nu numai, iar celălalt a fost T4T – Training for Trainers – un proiect internaţional cu participanţi din alte locale AEGEE din toată Europa.

Cristina-Maria: Înainte să intri în AEGEE, crezi că aveai anumite temeri  de care ai scăpat între timp făcând voluntariat?

Irina: Bineînţeles, respectiv partea de project management mă speria foarte mult. Mi se părea foarte complicat să  coordonezi o echipă, să lucrezi cu oameni, fiecare având personalitatea lui şi trebuie să înveţi să te adaptezi la fiecare persoană în parte. Lucru care este complicat şi dacă ajungi să-l înveţi o să te ajute şi pe viitor la joburi şi aşa mai departe.

Cristina-Maria: Cum crezi că te-ai dezvoltat în ăştia 5 ani de voluntariat în AEGEE?

Irina: M-am dezvoltat atât profesional, tocmai vorbeam de acele skill-uri bune la locul de muncă, dar şi personal, mi-am făcut foarte mulţi prieteni, am rămas în legatură. Am călătorit foarte mult, automat vin şi prietenii internaţionali…

Cristina-Maria: Ce sfat le-ai da oamenilor care ar vrea să se implice într-o organizaţie, dar cărora le este un pic teamă?

Irina: Sfatul este să aplicaţi. Şi eu am fost speriată la început. Mi-era frică pentru că nu cunoşteam pe nimeni din asociaţie. Nu ştiam cum e cu proiectele. Îmi doream foarte mult să călătoresc, să cunosc oameni noi. Şi cred că a fost cel mai bun lucru pe care l-am făcut în studenţie. AEGEE a fost cea mai frumoasă perioadă din studenţie.

Cristina-Maria: Ce părere ai tu despre conceptul ,,Break the borders”?

Irina: Cred că cu toţii ar trebui să facem asta şi cea mai bună modalitate să faceţi asta e să intraţi în AEGEE!

Lasă un răspuns

