Cum arată proiectul Social Media prin prisma voluntarilor AEGEE București? Part 2

Un scurt interviu cu Francesca, proaspăt voluntar în Asociația Studenților Europeni!

  1. Bună! De cât timp ești în AEGEE București și de ce ai ales să te implici în organizarea acestui proiect?

Bună! Sunt nouă în AEGEE București, de la sfâșitul lunii Martie. Mi-am dorit să mă implic în organizarea acestui proiect deoarece am vrut să aflu mai multe despre Social Media și să petrec timp valoros cu membrii echipei AEGEE București.

  1. Cât de motivată erai la începutul proiectului?

Am fost motivată încă de la începutul proiectului și am rămas așa până la sfârșitul acestuia.

  1. Care a fost cea mai mare provocare peste care ai trecut în proiect?

Cea mai mare provocare a fost să îmi sincronizez programul proiectului cu programul de la facultate 😀

  1. Vrei să te mai implici și în alte proiecte?

Desigur, de abia astept următoarele proiecte AEGEE București!

  1. Ce ai învățat în urma proiectului și cu ce crezi că te-a ajutat experiența asta?

Am învățat foarte multe lucruri interesante despre blogging și vlogging, pe care nu aveam cum să le aflu prin alte mijloace, dar și sfaturi utile de la profesioniști din domeniu. Această experiență mi-a deschis noi orizonturi și chiar mi-aș dori să îmi fac un blog personal 😀

Muțumim Francesca!

Bianca Crăciunescu

articol 6 articol 5 articol 4

articol 7

Lasă un răspuns

