Interviu – #SocialMedia by AEGEE Bucuresti

Pe 20-21 Mai, a avut loc #SocialMedia by AEGEE-București! Am participat și eu la proiect, dar am vrut să aflu de la Cosmina, Project-Managerul acestei ediții, câteva lucruri pe care le-a învățat ea în urma proiectului și cum a fost procesul de organizare. Ne-am dat o întâlnire online (ca să fim în temă cu proiectul) și uite ce am aflat de la ea!

  1. Bună, Cosmina! De cât timp ești în organizație și de ce ai ales să fii project manager pentru Social Media?

În AEGEE am intrat în primăvara anului 2014. Am ales să fiu Project Manager pentru #SocialMedia în urma experiențelor anterioare din AEGEE. Când am intrat în AEGEE, primul proiect în care m-am implicat a fost QB IX, la care am fost helper. Apoi, din octombrie până în decembrie m-am implicat în The Power of Words. Experimentând atât rolul de helper, cât și pe cel de membru de echipă, mi-am zis că ar fi util pentru mine să mă pun și în poziția de PM. Am ales să fiu PM la #SocialMedia pentru că tematica proiectului e, oarecum, la mine în ogradă – sunt studentă la Comunicare– iar comunicarea în online și social media sunt două domenii care mă interesează.

  1. Cum arată backstage-ul unui proiect AEGEE București?

Like a rock party! :)) Ne-am distrat foarte mult organizând proiectul acesta. Am râs, am glumit,  dar am și muncit. Tot timpul am încercat să nu fim scorțoși. Când atmosfera devenea tensionată, se găsea un membru al echipei care să zică o glumă și se reinstala un aer easy-going. Tachinări, voie bună și dedicare.

  1. Cum s-a descurcat echipa ta?

Formidabil, din punctul meu de vedere! Echipa s-a format foarte repede, au lucrat foarte bine împreună și s-a văzut că le place să lucreze unul cu altul. Nu mi-aș fi putut dori o echipă mai bună! Sper că am fost PM-ul pe care și ei și l-au dorit!

  1. De ce crezi că e important ca studenții să-și asume roluri, cum a fost pentru tine cel de Project Manager, într-un ONG?

Consider că, dacă îți asumi un astfel de rol acum, când faci parte dintr-un ONG, o să îți fie mult mai ușor pe viitor, în carieră. O să ai o bază, o experiență la care să te raportezi, și o să vezi dacă într-adevăr ești potrivit să ai o funcție de conducere, să fii liderul unei echipe. De asemenea, o să guști puțin din ceea ce se cheamă ”responsabilitate” și o să vezi dacă  îți place sau nu. O să te maturizeze!

  1. Cum vezi acum experiența, după ce proiectul s-a incheiat și ce notă acorzi proiectului?

Revelatoare. Am  învățat mai multe despre mine, despre AEGEE București și oamenii din AEGEE București și despre organizare de evenimente și proiecte. Fiind Project Managerul acestui proiect, sunt foarte subiectivă și prefer să nu acord nicio nota proiectului. Participanții ne-au dat feedback – care a fost pozitiv. Au zis că a fost util și asta e tot ce contează!🙂

Mulțumim Cosminei Ghibăldan și întregii echipe de organizare!

Bianca Crăciunescu

afis social media

articol 2

Lasă un răspuns

