Interviu cu unul din organizatorii Local Training Course!

Dupa ce LTC -ul s-a încheiat, ne-am întalnit cu Marius Georgescu, Project Manager Local Training Course să aflăm povestea acestui proiect, câteva detalii din backstage.

  1. Ce este Local Training Course? 

Un loc în care membrii noi învață ce înseamnă AEGEE, cunosc membrii mai vechi și ajung să se cunoască între ei mai bine, au ocazia să lege prietenii. Un team-building în care se transferă cunoștințe între diferitele generații de aejeisti. Local Training Course vine că o încununare a perioadei de mentorat în care recruții sau mentoreii”, cum îi numim noi, lucrează sârguincios la task-urile care le permit accederea la statutul de membru al AEGEE- București.

  1. Cine participă la un astfel de proiect?

Orice membru AEGEE, dar au prioritate membrii noi.

  1. Care sunt obiectivele LTC-ului?

Team-buildingul are ca obiective crearea bazelor unei comunicări fructuoase între membrii recrutați în martie 2015 și ceilalți membri,  prezentarea proiectelor întocmite de echipele de recruți în perioada mentoratului și simularea unei situații de Public Speaking. Însă ce ne dorim la  final este ca cei noi să știe mai multe despre AEGEE, să vrea să rămână la noi și să lucreze cu mai mult spor  în viitoarele proiecte.

  1. Cât durează? 

Un weekend (2 zile). Anul acesta am început vineri seară și am contiunat până duminică după-amiază, când ne-am întors în București.

  1. Ce își propun să facă organizatorii prin intermediul acestui proiect? 

În afară de a le asigura cele mai bune condiții în locul de cazare și ca mesele să fie bune, calde și să vină la timp, ne-am dorit să creăm o atmosferă cât mai plăcută, dar în același timp să le arătăm că există și o parte serioasă a AEGEE București, care este importantă.

  1. Care sunt temele abordate în cadrul acestui proiect? 

Nu am avut o tematică anume. Ne-am axat în principal pe prezentarea cât mai clară a departamentelor organizației, a proiectelor pe care le avem în portofoliu și am încercat să le prezentăm pe scurt nivelul european al AEGEE.

  1. A avut loc un team-building? 

Au avut loc mai multe, sub formă de joculețe sau alte activități recreative (treasure hunt).

  1. In ce au constat jocurile? 

Joculeț de cunoaștere, în care fiecare se prezintă pur și simplu, chiar în ziua sosirii; apoi în a doua a zi fiecare participant primea un bilețel secret cu numele unei persoanei , apoi în fața tuturor să prezinte ce a observat- un fel de „oglindă” a unei persoane din cadrul LTC.

  1. Cum a fost experiența de organizator al unui astfel de proiect?

Experiența nu o pot compara cu nimic din ce am făcut în asociație până acum. Este un sentiment foarte plăcut dar și de responsabilitate să știi că ai organizat un proiect care îi poate influența în mod pozitiv pe membrii noi dar și pe cei vechi, să poți vedea cum oamenii se simt bine în general.

  1. Cum s-au simțit membrii noi?

După cum i-am observat, dar și prin propriile lor cuvinte – foarte bine. S-au plâns doar că nu am ținut  activitățile outdoor în pofida vremii nefavorabile.

  1. Care credeți că sunt rezultatele acestui proiect? 

Eu cred că a fost un proiect reușit și că membrii noi vor prezenta un interes mai mare pentru asociație.

  1. Ce ați învățat voi, dar și membrii noi din asta?

All în all, cred că membrilor noi le-a plăcut această experiență și sunt sigur că se gândesc să o repete și în toamnă. Oricum, sunt sigur că le-am arătat că sloganul ni se potrivește, fiindcă WE WORK ALL DAY AND PARTY ALL NIGHT!”

Îți mulțumim pentru interviu și vă urăm succes cu următoarele proiecte și evenimente!

11127151_919324184774058_399771833_o 11149023_919325994773877_1686999450_n11103815_919330154773461_1987718011_o11136382_919329624773514_339686426_o11144728_919332774773199_1129377582_o11130919_919333508106459_250025715_o

Lasă un răspuns

