A doua zi de Power of Words – Despre Branding Personal și Public Speaking

Power of Words III – Despre Branding Personal și Public Speaking

A doua zi a proiectului a început în forță. Participanții au demonstrat într-un timp foarte scurt că sunt pregătiți să vină cu idei inovative pentru a lega o campanie de promovare pentru Art Out. Laura Mihalca, directorul și redactorul șef al Art Out, a urmărit cu atenție răspunsurile fiecărui participant și a oferit, la finalul sesiunii, un internship în cadrul revistei de artă și cultură.

La prima conferință, alături de Mircea Grecescu, am aflat mai multe trucuri despre Personal Branding. El ne spunea că, pentru a ajunge un brand, trebuie mai întâi de toate să știi cine ești și cu ce vrei să fii asociat de ceilalți. Apoi am analizat câteva branduri care au reușit, prin tot ceea ce fac, să transmită anumite valori și să-și contureze o imagine în mintea publicului. Un exercițiu surprinzător, din workshop-ul ce a urmat acestei conferințe, a fost cel prin care ne-am dat seama, pe bune, ce cred cei din jur despre noi, atunci când i-am rugat să ne caracterizeze în trei cuvinte.

Cea de-a doua conferință, și ultima din cadrul evenimentului, a fost despre Public Speaking cu Cosmin Chiriță. Cosmin ne amintește că vorbitul în public nu înseamnă doar să stai în picioare în fața unui public și să vorbești, ci și să știi să asculți activ și să interacționezi cu ceilalți în contextele cotidiene. Am mai vorbit despre managementul EU-ului, despre autenticitate și despre a fi tu primul convins de ceea ce transmiți. Workshop-ul a fost unul practic, Cosmin ne-a provocat să ieșim din zona de confort și să ținem un speech despre subiecte familiare celorlalți participanți. Plini de emoții, am reușit să ducem provocarea până la capăt.

În concluzie, proiectul ajuns la cea de-a treia ediție a fost unul plin de provocări, plin de energie bună și de momente de inspirație. Ne bucurăm că am avut participanți activi, pe care îi invităm și la alte proiecte AEGEE București. Mulțumiri organizatorilor, speakerilor și susținătorilor noștri!

Bianca Crăciunescu

pow ultima zi

Lasă un răspuns

