Who am I? sau cum să-ți petreci o Duminică plină de învățături, jocuri și prieteni

Who am I? sau cum să-ți petreci o Duminică plină de învățături, jocuri și prieteni

Totul a început în primăvara 2013, când patru fete pricepute și harnice, încă în perioada lor de mentorat, au venit cu ideea proiectului „Who am I?”. Ștefania, Raluca, Oana și Mădălina ne-au convins că ideea merită pusă în practică și am rezervat împreună o zi în calendarul AEGEEist. Îl facem la toamnă, când încă e cald afară, întâi îl testăm pe membrii AEGEE și apoi vedem cum evoluează.

Această zi a fost Duminică, 13 octombrie 2013, dis de dimineață de la 10 (pentru somnoroșii de noi a fost destul de devreme). Variabilele nu păreau prea favorabile: afară era mohorât și frig, așa că ne-am mutat înăuntru, câțiva participanți au întârziat, eram toți somnoroși și parcă numărul 13, deși nu suntem superstițioși, te făcea sceptic dacă merită sau nu să ieși din casă în acea zi, doar pentru un training…

Însă acest simplu training, foarte frumos gândit de organizatoare, s-a transformat în mult mai mult: teambuilding, joacă, distracție, învățături valoroase, prietenii legate și energizare. Cred că a fost cea mai potrivită zi.

Peste toate aceste lucruri interesante, am avut privilegiul să avem doi invitați speciali (mai bine zis două invitate): Luiza Apostu și Raluca Grigore, parte din echipa Caravanei HR Emotion. Ne-au facilitat activitățile, ne-au dat feedback valoros și ne-au arătat cum putem face și noi asta între noi. Caravana lor e un proiect din suflet și se simte, iar noi ne bucurăm că le putem ajuta să ajungă și mai departe cu ideea lor, pentru că merită.

60

Dar vorba lungă nu duce prea departe, așa că vă las cu imagini și cu impresii de la participanți.

“Nu mi-am putut imagina o Duminică mai faină decât cea pe care am petrecut-o cu fetele de la Caravana HR Emotion. Chiar și după atâtea ore de training m-am întors acasă spunându-mi: Let’s do it again!” – Ada

“HR Emotion chiar reuşeşte să transmită emoţii POZITIVE. A fost o experienţă genială, o experienţă care e utilă oricui în viaţă. HR Emotion a contribuit la cunoaşterea profundă a noastră, celor care am participat la proiect. Acum, nu-mi stă în gând decât să pun în aplicare ce am început alături de colegii mei.” – Bogdana

“Acest proiect a fost foarte important pentru mine deoarece m-a reconectat cu oamenii din AEGEE…. Serviciul m-a facut să uit ce oameni speciali există și care fac această asociație să fie una cu adevărat specială. Proiectul Who am I? a deschis suflete, a legat prietenii noi și a adus face to face prieteni vechi, care din cauza treburilor cotidiene au uitat ceea ce au avut odată. Acest eveniment ne-a făcut să râdem, să fim apropiați unii de alții; ne-a ajutat să ne descoperim și să ne definim. Am învățat atât de multe…. Cuvintele nu ajută să exprim ceea ce a însemnat acest eveniment. Numai participând poți afla! Le mulțumesc fetelor [Luiza și Raluca] pentru răbdarea lor de a ne da un feedback atât de atent pus la punct. Le mulțumesc pentru organizarea acestui eveniment [fetelor din echipa AEGEE]. Chiar au făcut un lucru deosebit pentru noi.” – Mădălina S.

“Tot ceea ce s-a întâmplat ieri m-a copleșit efectiv. Și am povestit și împărtățit experiența aceasta cu toți oamenii care mi-au ieșit în cale. Tot proiectul nostru a reușit datorită participanților și datorită fetelor care au știut ce să facă și când să facă. Au tratat experiența în primul rând cu profesionalism. Sperăm să se implice și să ne ajute, dar nu m-am gândit 1 minut că sunt atât de implicate și devotate. Am conștientizat enorm de multe lucruri pe care sunt sigură că nu o să le diger / rezolv curând cu ușurință. Mă bucur că proiectul a luat forma aceasta. M-a îmbogățit.” – Raluca T. (din echipa de organizare)

59

“A fost o experiență ce mi-a adus aminte de excelența oamenilor, că atunci când oamenii sunt doritori, dau tot ce-i mai bun din ei și influențează pozitiv mediul din jurul lor. Mi-a plăcut mult implicarea echipei HR Emotion în proiect, tot timpul au fost lângă noi, încercând să ne desfacă [ca firul în patru] propriile acțiuni și comportamente. Le mulțumesc că mi-au acordat încredere și bunădispoziție după acest episod și sper ca pe viitor să pun în aplicare cele învățate.” – Bogdan V.

“Fetele din Caravană au fost implicate și ne-au implicat și pe noi, ne-au oferit un feedback constructiv, într-un cadru prietenos și ne-au ajutat să conștientizăm lucruri care ne pot schimba radical. Mulțumim fetelor!” – Florin

“Ar fi extraordinar de multe de zis, dar cred că cea mai bună părere pe care o pot exprima în scris, acum, este că Ralu și Lizzie din Caravana HR Emotion știu să aducă emoție, entuziasm și pozitivism in viețile oamenilor, prin ceea ce fac cu atâta pasiune. Pot să jur că sunt făcute pentru a ajuta oamenii să conștientizeze cât potențial și valoare au; și de le a oferi perspective noi și life-changing. Nu credeam o secundă, înainte de proiect, că voi regreta că s-a terminat, mai ales că a durat aproape 8 ore. Sunt fericită și recunoscătoare că s-a întâmplat! Sper să nu se termine aici! Wink Wink, Who am I? Team!” – Anny

„Mi-a plăcut faptul că am avut libertatea de a lucra individual și în echipă deopotrivă, într-o manieră creativă. Tehnica feedback-ului în oglindă a fost o noutate pentru mine, din perspectiva experienței de a fi participat la mai multe proiecte de dezvoltare personală, cât și din faptul că sunt psiholog în devenire. Deoarece îmi cunoșteam observatorul, am încercat să fiu cât mai naturală și mă bucur de feedback-ul pe care l-am primit, a fost obiectiv. Mulțumesc și see you next time!” – Atlanta

56 53 52 44 33 32

Oare cum va arăta următoarea ediție Who am I? 

23

Articol de aNDRA Berilă

Lasă un răspuns

