1 Martie și ghioceii năzdrăvani din AEGEE

Iată că a venit în sfârșit primăvara, dar nu doar în calendar, ca în ceilalți ani. Odată cu încetarea zilelor cenușii de ploaie, voia bună și zâmbetele și-au făcut loc alături de razele deloc timide ale soarelui. Sperăm că ați avut parte de un 1 Martie cât mai frumos, căci noi clar am avut o zi minunată!

Să primești, te încântă, te face să te simți important/ă pentru cel care se gândește la tine. Să dăruiești fără a te aștepta la ceva în schimb este magnific! Vorbim, noi, vorbim, despre lucruri frumoase, dar să vă spunem mai precis cum ne-am petrecut prima zi de primăvară:

Noi, voluntarii din AEGEE București, am fost prezenți de Mărțișor la stația de metrou Universitate și am făcut ceea ce ne place cel mai mult: ne-am împărțit bucuria cu ceilalți. Și nu am fost acolo doar să zâmbim. Peste 200 de buchețele de ghiocei au fost împărțite femeilor de toate vârstele, care, deși erau grăbite să ajungă la școală, serviciu sau prin alte locuri importante, s-au oprit să ne asculte urarea de primăvară, să ne zâmbească și chiar să ne răspundă. Câteva chiar ne-au pupat! Dovada o găsiți aici: 1 Martie AEGEEist.

„În dimineața în care am împărțit ghioceii, dormisem doar 5 ore, dar m-am trezit la 8 fără alarmă. Eram, deci, entuziasmată de la început. Și nu mi-a pierit entuziasmul nici după. M-am încărcat cu energie de la trecători. S-a văzut că au fost plăcut surprinși, poate puțin prea uimiți că vrem doar să facem un gest drăguț, deci cred că ar trebui să creăm mai multe experințe asemănătoare Și să îi obișnuim pe bucureșteni cu gesturi frumoase!” Lavinia

„A fost plăcut să pot face atâtea persoane să zâmbească și mă bucur că le-am putut face ziua mai frumoasă!” Irina

M-am simțit foarte bine pentru că am reușit să fac ziua mai frumoasă oamenilor din jur și pentru că împreună am făcut muncă bună în echipă pentru a reuși acest lucru, dar și pentru a ne distra.” Gabi

„Eu am facut pozele și am vrut să surprind câteva momente impresionante… oameni în diferite ipostaze. Ați avut o idee bună, un gând frumos să împărțiți ghiocei fetelor, femeilor. Nu numai că ați făcut mai multe persoane să zambească, ci a fost și o mică surpriză.” Ana

A fost o dimineață plină de energie pozitivă. Nu mă așteptam să fie atât de fain să împarți ghiocei. Mai ales când auzi: Sunt primele flori pe ziua de azi! Mulțumesc! Andra

Pe această cale, dorim să mulțumim METROREX pentru sprijinul acordat în această acțiune.

O primăvară frumoasă tuturor!

By Ruxandra Scripcariu

Lasă un răspuns

