Where AEGEE Babies Meet – Local Training Course

Sinaia. Pensiunea Alexandra. 25-27 noiembrie 2011

O trupă de studenți parcurg neînfricați drumul de la gară până la pensiune, reușind să târâie trolerele după ei chiar și pe trotuarul minuscul  de la marginea șoselei principale. Și ajungem la locul faptei, ne adăpostim bagajele pe lângă calorifere, ne încălzim puțin și plecăm în recunoaștere. Mâncăm într-un restaurant cu miros de cofetărie, începem să ne vedem mai bine la ochi, să ținem minte nume și zodii, ascultăm cu interes monologul lui Petre despre AEGEE și alte lucruri importante, apoi ne întoarcem la vila-pensiune și ne ocupăm locurile în camere. Let the ”work all day, party all night” LTC begin!

Jocul Nasa şi lupta noastră de supravieţuire pe Lună, „vânătoarea de comori” care ne-a purtat de la o ghicitoare la alta, sfoara nu destul de lungă încât să ne legăm toţi la panza de păianjen a numelor şi multe alte provocări ne-au arătat că e mai uşor şi mai distractiv să lucrezi în echipă.

Trainingurile de HR, PR, FR, susţinute cu multă pasiune şi răbdare de Dana, ne-au inspirat să ne implicăm activ, descoperindu-ne potenţialul. Ba mai mult, am vândut idei şi am creat branduri din lucruri neobişnuite şi năstruşnice, fiind surprinşi de inventivitatea noastră. Şi pe lângă toate aceste activităţi, am avut şi „susţinere” gastronomică pe cinste !

Noi am terminat ce aveam de spus. Acum vă lăsăm pe voi să ne împărtăşiţi impresiile, poate şi lucrurile pe care nu am apucat să ni le scriem unii altora în Cutiuţele noastre poştale cochete.

„Hmmm.. LTC… ce pot zice.. a fost o experienţă unică! Cel mai mult mi-a plăcut pregătirea şi prezentarea filmuleţului pt TASK-ul 2, însă la Sinaia am câştigat noi cunoştinţe (trainingurile au fost utile) şi am legat noi prietenii… şi bineînţeles, ne-am distrat foarte bine! Sunt convinsă că o să ne înţelegem foarte bine and we’re gonna be a big happy family :))” –IRINA MATEI

      „A fost o experienţă foarte frumoasă şi mă bucur mult că am participat la acest LTC. M-am distrat, mi-am făcut prieteni noi şi totodată am aflat multe lucuri interesante despre PR, HR si FR.Tot ce regret este că a durat atât de puţin :(” – DIANA FERCU

” LTC-ul ne-a ajutat să ne cunoaştem mai bine, astfel încât persoanele pe care le-am (re)cunoscut le memorăm prin gânduri, idei şi cântece: Bogdan – regele Ciorbă nr. 1, Mihaela – fata cu căţeii în picioare, Vali – băiatul cu chitară şi lista continuă …” – GABRIELA CIOATĂ

” La LTC am observat cât de diferiţi suntem, dar că avem şi idei sau obiective comune, iar entuziasmul ne-a unit, şi ne-a făcut să zâmbim atunci când mai primeam câte un „task” nou.” – BIANCA CRĂCIUNESCU

„Ce pot să spun despre LTC, a fost o experienţă de neuitat şi nu spun asta ca să sune frumos. Voi începe cu călătoria din tren (vreau să fac o scurtă paranteza şi să-i mulţumesc lui Alin că a avut grijă de noi, că ne-a îndrumat pe calea cea “bună”), unde ne-am pierdut timpul uitându-ne la un film, “Money Talks” parcă, courtesy of Mr. Bogdan Ciorbă`s laptop.” – RALUCA GALCHIN

Mulţumim organizatorilor şi celor inspiraţi, care ne-au ajutat să scriem despre LTC. Mulţumim nouă, tuturor participanţilor, pentru că fără o echipă unită, weekendul la Sinaia nu ar fi fost la fel de constructiv!

By aNDRA Berilă & Bia Manta

Postat în: Fără categorie

Lasă un răspuns

