Puterea cuvintelor folosite de studentii de la „The Power of Words”

In zilele de 28 si 29 noiembrie, Kulturhaus a fost gazda evenimentului „The Power of Words”. Initiat de AEGEE-Bucuresti, proiectul a fost structurat pe doua teme, Comunicare si Educatie, si a avut ca scop oferirea tuturor informatiilor si uneltelor necesare  pentru ca participantii sa aiba parte de o tranzitie echilibrata de la statutul de student la cel de angajat. 

 

            Prima zi de invatare, dedicata Comunicarii, a fost structurata in trei sesiuni de conferinte pe Advertising, PR si Blogging. Specialistii din acest domeniu le-au vorbit tinerilor despre posibilitatile multiple de care se pot bucura in aceasta era informationala si care sunt cele mai folositoare unelte pe care le au la indemana. Ziua Educatiei a fost impartita, la fel ca ziua anterioara, in trei sesiuni de conferinte pe Educatie non-formala, Personal Branding si Reprezentarea job-ului. Participantii au aflat cele mai folositoare informatii incepand de la constientizarea faptului ca educatia este responsabilitatea fiecarui individ pana la valorizarea abilitatilor si a accentului intotdeauna pe evolutie si pasiune.

Astfel, Alecsandra Roman, Strategic Planner la Graffiti BBDO, a pus accentul pe  ideea unei ,,unique value proposition“, pe care o sustinem prin imaginea si mesajele comunicate celorlalti – modul prin care ne ,,vindem” celorlalti.

Urmatoarea sesiune a fost sustinuta de Laura Toma, PR Specialist la Graffiti PR. Tema discutiei a fost construita in jurul teoriei ,,Meaning of meaning” care sustine ca este imposibila comunicarea deoarece cuvintele au sensuri diferite pentru fiecare dintre noi. Solutia este co-definirea contextuala a termenilor.

Prezentarea a continuat cu un exemplu de campanie de PR, pentru a explica rolul pe care acest domeniu il joaca in co-definirea mesajelor brandului in contexte potrivite pentru fiecare public in parte.

Alex Negrea, Social Media Manager la BCR, a evidentiat principalele elemente in cadrul procesului de realizare a unui blog. Pentru el, partea profesionala reprezinta PR, iar cea mai buna metoda prin care cineva isi poate demonstra capabilitatile in mediul online este prin intermediul unui blog.A doua zi, pornind de la experienta personala, Traian Bruma – Learning Architect in cadrul CROS, le-a transmis participantilor ca „in viata ai nevoie de un stil propriu de invatare, sa te poti masura permanent cu tine insuti si sa eviti compararea cu ceilalti”.

Paul Olteanu, Head of PR & Communications in cadrul Universitatii Romano-Americane, le-a prezentat tinerilor conceptul de brand personal subliniind faptul ca prezenta on-line conteaza enorm si ca in cadrul unui interviu, aptitudinile, competentele si rezultatele sunt cele mai importante elemente. Mai mult decat atat, „trebuie sa stii ce-ti place, la ce esti bun si sa comunici bine asta ca sa speri sa obtii un job fara interviu”.

La final, Bogdan Toma, Brand Manager la P&G Balkans, le-a transmit tuturor celor prezenti ca educatia si voluntariatul sunt la fel de importante, dar ,,pasiunea este unul dintre elementele care iti hranesc creativitatea”.

La sfarsitul conferintelor, dupa o pauza delicioasa alaturi de CHIO, cate 20 dintre participanti au fost invitati sa participe la workshop-urile „Crearea si promovarea unui blog” si „Cum sa te vinzi angajatorului”. Cele mai creative idei au fost premiate cu internship-uri la The Public Advisors si FDSC, iar toti cei prezenti la workshop-uri au primit diplome de participare, carti si reviste Scoala EDU.

 

Anunțuri
Postat în: Fără categorie

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s