Drumul catre Agora…

…incepe cu o aplicatie. Date personale si motivatie. De ce un membru AEGEE ar vrea sa mearga la Agora? Pentru a vedea cum se construieste strategia si, implicit, viitorul unei asociatii incredibile si sa se distreze! Sau pentru ca sunt obligati, ca in cazul meu:)

logo_ok

Dar, mai intai, ce e Agora? Este adunarea generala a AEGEE-Europe, unde se voteaza boarduri, schimbari de statut, dar, mai ales, se intalnesc si se cunosc oameni din colturi diferite ale Europei, fiind asadar o oportunitate extraordinara de networking. Este evenimentul tipic al AEGEE, se muleaza perfect pe sloganul WORK ALL DAY, PARTY ALL NIGHT! Cand eram membru mai mic, mi s-a spus ca Agora este the ultimate experience in AEGEE.  Dar eu nu am inteles atunci. Nu am inteles ce este atat de extraordinar sa dormi intr-o sala de sport(!!!) cu inca 500 de oameni si sa stai toata ziua in conferinte, sesiuni de discutii etc. Am refuzat de multe ori sa merg la Agora.

Acum am crescut, am inteles mai bine ce inseamna AEGEE. Asta, dupa ce, in martie, am fost la Public Relations European School 2 in Cracovia. M-am intors foarte motivata si am devenit membru al PR Working Group, pentru a aplica la nivel european tot ce am invatat in cele 7 zile de training intensiv. La scurt timp, au fost alegeri si m-am hotarat sa candidez pentru postul de Speaker al grupului. Recunosc ca am aflat exact ce inseamna asta dupa ce am fost aleasa, in timpul transferului de cunostinte cu fostul Speaker, Nadine Karbach, o legenda la nivel european. A fi Speaker al unui grup de lucru la nivel european e o mare onoare, dar si o responsabilitate imensa. Atributiile mele includ sa reprezint grupul de lucru in relatia cu toate celelalte formatiuni din AEGEE: fie ca e vorba de Comite Directeur(Boardul la nivel european), de alte grupuri de lucru sau locale, sa monitorizez si sa coordonez activitatea celorlalti membrii a Boardului, sa ma implic in toate proiectele desfasurate. O alta sarcina este realizarea si prezentarea raportului de activitate la Agora.

Asadar, a trebuit sa aplic la Agora. Da, am emotii legate de drum (28 ore cu trenul!!!), pentru ca va trebui sa tin un discurs in fata a 500 de oameni. Dar unul dintre trainerii din Polonia m-a facut sa privesc lucrurile din alte perspective: nu sunt multi care se pot lauda ca au dormit alaturi de 500 de oameni sau ca au tinut o prezentare intr-o sala plina.

Experientele aegee-iste ne fac unici, imi dau seama de asta de fiecare data cand le povestesc prietenilor mei ca „plec cu AEGEE-ul”, sau ca am prieteni in aproape toate tarile din Europa. Este un sentiment extraordinar sa simti ca faci parte dintr-o familie atat de mare, ai o stare de bine legata de tine si de tot ceea ce realizezi! Ma bucur ca sunt „obligata” sa plec la Agora si abia astept ca peste 3 saptamani sa fiu la Kiev, sa imi reprezint grupul de lucru si sa ma duc in fiecare seara la petreceri tematice(http://agora.aegee.kiev.ua/SocialProgram.aspx). Poate nu o sa luati ce spun eu de-a gata, speram ca pozele cu care ne intoarcem sa va convinga!

Laura Toma

Un gând despre &8222;Drumul catre Agora…&8221;

Lasă un răspuns

