AEGEE Bucuresti va invita la A Treia Cafea

,,O veche poveste araba ne invaţa ca e bine ca omul sa bea trei cafele pe zi: prima sa fie dulce, ca sa-i aminteasca de dragoste, a doua sa fie amara, ca sa-si aminteasca de moarte si sa fie drept, iar a treia sa fie dulce-amaruie cum e viata si cu bune, si cu rele. Abia a treia cafea te trezeste cu adevarat la viata!’’

  Afis A treia cafea

 

 Daca articolul perfect ar avea patru randuri probabil asa l-as scrie. In cazul de fata, povestea araba prezentata mai sus, e doar o mica parte din ceea ce inseamna ,,A treia cafea’’.  In ultimul an, am invatat ca lumea e intr-adevar mica si cand iţi doresti cu adevarat ceva, trebuie ai grija caci s-ar putea sa se si intample. De ce spun asta? Pentru ca am aflat despre acest proiect de la o buna prietena, dupa care mi-a patruns in subconstient si acolo a ramas. Peste catva timp, am aflat din nou de el, de data asta prin intermediul AEGEE-ului.

Din documentarea pe care am realizat-o, am aflat ca este o scoala vocationala care vine in ajutorul celor care vor sa se indrepte spre cariera potrivita, insa nu prin compromisuri sau printr-o simpla alegere, ci prin imbinarea a ceea ce este fiecare: vis, talent, aptitudine. Interesant este ca proiectul nu se adreseaza doar studentilor si absolvenţilor ci si elevilor de liceu.

Sa te inscrii la ,,A treia cafea’’ mi se pare ca e o infuzie de curaj. De ce? Pentru ca indiferent de momentul in care esti in clipa in care te-ai inscris, e cert ca ai facut o alegere. Aceea de a te folosi de tot ceea ce esti, de la motivare si pana la autocunoastere, dar si de tot ceea ce ai invatat ca sa-ti construiesti cariera pas cu pas.

In cele doua zile de 24 si 25 septembrie, 30 de participanti vor fi indrumati de un amalgam de lectori si traineri. Nu am sa-i enumar pentru ca e mult mai interesant ca fiecare sa-i descopere singur. Insa mi-ar placea ca de la ei, participantii sa-si ia doza de curaj necesara pentru orientarea in cariera. Asa incat este un moment propice ca TU cel interesat si entuziasmat deopotriva de proiect, sa te opresti din citit si sa te inscrii pana pe 18 septembrie pe http://atreiacafea.ro.

  

                                                                             Andreea Dobre

Un gând despre &8222;AEGEE Bucuresti va invita la A Treia Cafea&8221;

Lasă un răspuns

