La sfârşit de recrutări…

            De fiecare dată când se termină un proiect inevitabil îmi trece prin minte o retrosprectivă care urmăreşte firul de la un capăt la altul şi îmi dă un alt mod de a privi lucrurile.

             Aici totul a început cu un BD făcut pentru echipa de recrutări. I-au urmat bineînţeles altele: programari, liste, agende ale intalnirilor… dar nu mă plâng de asta. Le-am făcut pe toate cu gândul că în spate se aflau noi idei şi obiective.

             Împreună cu echipa de HR am realizat o perioadă altfel de mentorat, inspirată atât din recrutările din toamnă, cât şi cele din timp real. A fost un mix, iar în 3 săptămâni întrerupte însă de 2 vacanţe i-am cunoscut pe cei aleşi mai bine printr-un joc dificil de puzzle (îngreunat însă nu de noi), interactivitate maximă la simulări pe departamente, povestirii la un AEGEE-cafe şi nu în cele din urmă taskul final cu „mentos” (a se citi „mentor”  ) care s-a finalizat cu prezentări care mai de care. 

Iar după toate acestea, iată pe cei noi 24 norocoşi membri şi boboci AEGEE:

 Albisteanu Carmen

Baidac Iulia Alina

Bouros            Ionica Silvia

Bratosin Ştefan

Chircu Oana

Ciobotea Alexandra

Drăgulin Diana Maria

Horvath Oana

Hrimiuc Mădălina

Marin Ştefan Eugen

Mateescu Mihaela

Mirciu Răzvan Alexandru

Neagu Rareş Anton

Orzan-Dragoş Mădălina

Pânzariu Aida-Mihaela

Pop Maria Melania

Răţoi Carmen-Florentina

Scurtu Sergiu Mihai

Ţigău Andreea

Tote Andra

Ureche Cristina Ileana

Vadan Ioana

Viciu Cipriana Mihaela

Vizireanu Elena.

 

Bun venit încă o dată!

Sper ca fiecare să descoperiţi spiritul AEGEE-ist pe care noi l-am văzut la voi şi care ne uneşte.

 

Alexandra Vornicu

Coordonator  HR  AEGEE Bucuresti 

Lasă un răspuns

